sobota 22. listopadu 2014

Proč jsem už také na, tedy spíše v síti?

Zásadní otázka hned pro první příspěvek na můj blog, stránku, deníček, či jak to přesně definovat.
Abych to tedy lehce objasnila, proč si zrovna VY, TY můžeš teď číst tato má slova. Prvotním podnětem bylo zadání ze školy, ano i na vysoké škole máme domácí úkoly, ale tento úkol je trochu jiného ražení. V zimní semestru mi totiž naskočil předmět Tvorba www stránky a abych z toho předmětu dostala zápočet, je nutné vytvořit funkční webovou stránku na libovolné téma. Samozřejmě, že jsem si mohla vybrat nějaké jednoduché téma, dejme tomu například stránku o Itálii, o bíglech nebo lyžování. Ale jak jsem nad tím přemýšlela, už delší dobu se totiž potýkám s jistým negativním postojem, jak už k sobě samé, tak k okolí, a jak mi má drahá maminka poradila, prý by nebylo špatné zkusit se z toho vypsat. Takže v dnešní přetechnizované době jsem logicky odsunula deník a pero a v jedno sobotní dopoledne sedla k notebooku a rozpohybovala svoje prsty po klávesnici. Byť sem se tomu snažila co nejvíce vyhýbat, protože dle mého má dneska každý druhý nějakou svojí stránku, blog o svých receptech, životě, zdravém životním stylu či co všechno dalšího, tak proč přihazovat nějaký nepodstatný blog o strastech, a občasných slastech jednadvacetileté dívky, která (překvapivě) žije také tím opěvovaným zdravým životním stylem, chodí do "gymu", vaří ovesné kaše a pije protein.
To by jako pár slov úvodem mohlo stačit, abych si svoje psací střevo nevyplácala hned na první článek. Určitě budu ráda, pokud se mezi vámi najde pár duší, které si alespoň občas nějaký ten můj příspěvek přečtou, či dokonce nějak zkritizují/okomentují.

Pěkný sobotní čas, P.

Share: