neděle 7. prosince 2014

Konečně to nějak vypadá

V prvé řadě vám chci popřát krásnou adventní neděli. Taky se vám zdá, že se Vánoce nezadržitelně, možná až neúměrně blíží? Mě tedy rozhodně, možná je to i následkem toho, že jsem v posledních dnech docela dost vytížená a ještě mne toho do Vánoc vcelku dost čeká. Ať už to je škola, jedna nebo druhá práce a samozřejmě fitko se tam musí vejít. Ve čtvrtek jdeme s kamarádkami vyzkoušet Hardcore kruhový trénink (ano, opravdu se takhle jmenuje), takže to by mohl být další námět na článek. Uvidíme, resp. snad uvidíte tady na blogu. Byť jsem naladěná na hektičtější vlnu, na Vánoce se opravdu těším. Nejsem ten typ, co v nich spatřuje svátky stresu, předhánění se o to, kdo dá komu dražší dárek, či kolik kdo má napečeno druhů cukroví. U nás doma držíme několik tradic, a já osobně do nich zahrnuji i to, že Vánoce jsou svátky klidu a míru, kdy by se měla rodina těšit z toho, že může být pospolu. Ano vím, že dnešní doba tomu příliš nenahrává do karet, ale pokud si každý aspoň na jeden den sedne, vypne, oprostí se od celodenního shonu, může si vánoční čas také užít.
Teď už ale zpět k hlavnímu tématu. Konečně jsem dala trochu do kupy vzhled celé stránky. Vím, že to není bůhví jak umělecky dotažené, žádné originální prvky tady nehledejte. Přeci jen je to moje první 'zonlinění', můj první blog, kterým se snažím prokousat. Takže určitě pokud budete mít nějaké připomínky, či nápady na vylepšení, klidně může přispět do vínku dole v komentářích.
Na stránku jsem také přidala odkaz na svůj instagram, kam vkládám fotky, především co se jídel týče. Můžete to brát jako jistý druh inspirace, nebo se jen podívat, co se u mne na stole čas od času objevuje.

Příjemnou bronzovou neděli, P.

Share: