pondělí 11. ledna 2016

Prokrastinace, slovo studentům vlastní



Kdo z nás studenstva by neznal tento mýtický pojem. PROKRASTINACE, anebo odkládání povinností na neurčito. Takže je nejvyšší čas začít dělat úplně něco jiného, než se učit. Například psát na tento blog. Rozhodně né proto, abych byla IN, či dokonce se stala bloggerkou roku. Úplný počátek této stránky je v zimním semestru druhého ročníku. Kdy jsme byli lehčí násilnou formou donuceni vytvořit nějakou webovou stránku. Co lehčího se nabízelo, než použít nějakou ze zdejších šablon a trochu kreativně, možná jen pro mne, se zde vyřádit.
A proč znovu jedenáctý leden? Jednoduchá odpověď. Protože mne dnes nakopla, né doslovně, i když bych si to možná někdy za ta svá krkolomná souvětí zasloužila. Ale pouze obrazně nakopla profesorka z nádherného předmětu časopisecká žurnalistika. Bylo mi sděleno, že nejsem úplné 'psací střevo' a co mne potěšilo, že mám svůj osobitý styl a jistý druh humoru. Nejlíp bych prý udělala, kdybych se ze svých 'porodním bolestí' někde vypsala.
Výsledek obrázku pro prokrastinace
A ejhle já mám vlastně už nějaký ten pátek svůj blog. Takže se pokusím vypsat pomocí tohoto nádherného mediální prostředku, který tak hýbe světem. Možná se někdy uchýlím k tradičním deníčkovským plkům, aneb jsem taky jenom ženská. Ale taktéž bych si občas ráda zaglosovala nějaká vážnější témata. Takže se připravte na trochu sarkasmu, ironie a doufám i humoru.
To byl ale krásně prokrastinovaný pondělní večer. Teď už se jen pořádně vyspat na zítřejší zkoušku.

Díky za přečtení, P.




(zdroj obrázku: https://www.konec-prokrastinace.cz/homepage/)
Share: