sobota 13. prosince 2014

Pár řádek o mé osobě

Už při myšlence na založení veřejného blogu, já to raději nazývám online deníkem, tedy tak bych chtěla svoje stránky pojmout, mi bylo jasné, že budu muset poskytnou o sobě i nějaké informace. Ale protože nejsem ani v reálu zrovna dvakrát sdílný člověk, nebudou to žádné podrobnosti.
Přesto několik údajů vám poskytnu. Jak už bylo zmíněno, jsem studentka vysoké školy, konkrétně studuji mediální studia a zatím musím říci, že mne to vcelku baví, tak uvidíme, jestli budu podobnou myšlenku razit třeba o zkouškovém, které se už nezadržitelně blíží. Co přihodím dál...přes týden se vyskytuji v našem hlavním městě, kde jsem na škole a mám zde momentálně dvě práce. Na víkendy se snažím jezdit domů, na rodnou Vysočinu, do naší malebné vesničky. Ideální na odfrknutí si od přemíry lidí, shonu a od ranního nacpaného metra. Takže pokud mohu relaxovat, ideálně ve spojitosti s pěkným počasím, tak vyrážím ven do přírody. Společníkem je mi moje, někdy až přespříliš aktivní fenka bígla. Ale je to moje běhací parťačka, kterou bych za nic nevyměnila, protože tu když začnu hecovat, běží, ať se děje, co se děje.
Další věc co dělám ráda, je čtení. Mám ráda knížky, a to i ty půjčené z knihovny, kde se hrozně ráda procházím mezi regály, jen tak projíždím neznámé knihy, neznámé autory...Takže si jen tak zalézt do pokoje, sednout do křesla, udělat hrnek zeleného čaje a začíst se nejlépe do nějaké napínavé knížky, klidně i s tématem postapokalypsy. Nejsem vůbec na červenou knihovnu...no to není vůbec špatná vize pro pěkné odpoledne. Bohužel, v poslední době se mi toho času moc nedostává. Doufám, že snad o Vánocích si pořádně 'odfrknu', nebudu řešit tolik jídlo, pohyb ale určitě nevynechám, klidně si i dám nějaké to cukroví, kapr a salát na Štědrý den je samozřejmost. Jéé, už se opravdu na Vánoce těším.
Co ještě o sobě napsat. Jak už z předešlých slov vyplynulo, věnuji se fitness, zatím tedy pouze na rekreační úrovni, ale nějakou soutěž v budoucnu určitě nevylučuji. Ale kdo ví, jak to všechno dopadne. Anebo respektive jak dopadnu já, jak budu vypadat, protože jsem věčně nespokojený, děsná (sebe)kritička, která si těžko připouští nějaké ty pochvalné komentáře a sama horkotěžko vidí na sobě nějaké pokroky. Momentálně se snažím jet objemový trénink, nabrat nějaké svaly. Určitě se jich nebojím, protože mojí vizí není být hubeňounká modelka, chci mít pevnou, vysportovanou, svalnatou postavu, na které jdou vidět svaly. A k tomu se budu chtít rozhodně dopracovat. Po Vánocích mám v plánu najet na lehčí dietu, nic drastického, tak uvidíme, kam se posunu. Snad budu i nadále informovat.

Příjemný zbytek sobotního večera, P.
Share: